Braisch, U.
13  results:
Search for persons X
?
 
?
 
?
 
?
5

Online-Durchführung und -Prüfung in einem Flipped Classroom..:

Muche, R ; Allgöwer, A ; Braisch, U..
Büchele G, Rehm M, Muche R. Medizinische Statistik mit SAS Studio unter SODA. Berlin: Springer; 2019..  , 2022
 
?
6

Flipped Classroom für Biometrie-/Statistiksoftwareausbildun..:

Allgöwer, A ; Muche, R ; Braisch, U..
Muche R, Babik T. Auswahl und Einbindung einer Statistiksoftware im "Lehrprojekt Biometrie" an der Universität Ulm. GMS Med Inform Biom Epidemiol. 2008;4(1):Doc02. Zugänglich unter/available from: https://www.egms.de/static/de/journals/mibe/2008-4/mibe000061.shtml.  , 2021
 
?
7

Flipped Classroom for biometrical education and statistical..:

Allgöwer, A ; Muche, R ; Braisch, U..
SAS on Demand for Academics. Available from: https://www.sas.com/en_us/sofware/on-demand-for-academics.html.  , 2021
 
?
9

Effect of data self-collection as an activating teaching me..:

Mayer, B ; Braisch, U ; Meule, M...
Cohen J. Statistical Power Analysis for the Behavioral Sciences. 2. Edition. Hillsdale: Lawrence Erlbaum Associates; 1988..  , 2018
 
?
10

UTILITY OF THE SPPB FOR SHORT-TERM OUTCOME PREDICTION OF MU..:

Grund, S ; Denkinger, M ; Braisch, U...
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6185006/.  , 2017
 
1-13