Halaszovich, Tilo
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Identitätsbasierte Markenführung 

Grundlagen - Strategie - Umsetzung - Controlling  SpringerLink, Bücher
Burmann, Christoph ; Halaszovich, Tilo ; Schade, Michael. - 3. Aufl. 2018 . , 2018
 
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Digital outsidership: the practical and affective effects o..:

, In: Research Handbook on Innovation in International Business,
 
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Understanding export exits: the roles of institutional dist..:

, In: Research Handbook on Foreign Exit, Relocation and Re-entry,
 
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The Concept of Institutional and Cultural Compatibility:

, In: Progress in International Business Research; Distance in International Business: Concept, Cost and Value,
Halaszovich, Tilo - p. 107-133 , 2017
 
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Customer–brand engagement and Facebook fan-page "Like"-inte..:

Halaszovich, Tilo ; Nel, Jacques
Journal of Product & Brand Management.  26 (2017)  2 - p. 120-134 , 2017
 
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Green Luxury – Chancen und Herausforderungen für eine nachh..:

, In: Identitätsbasierte Luxusmarkenführung,
Halaszovich, Tilo ; Meurer, Jörg - p. 155-165 , 2012
 
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Zerlegung des Marketing Mix Einflusses auf Versuchs- und Wi..:

, In: Aktuelle Beiträge zur Markenforschung / Wolfgang Mayerhofer ... (Hrsg.)
Halaszovich, Tilo. (2010)  - p. 195-208
Copies:  Zentrale:E02 a bwl 485/188
 
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