Haumann, Till
21  results:
Search for persons X
?
 
?
3

Whether, when, and why functional company characteristics e..:

Kassemeier, Roland ; Haumann, Till ; Güntürkün, Pascal
International Journal of Research in Marketing.  39 (2022)  3 - p. 699-723 , 2022
 
?
 
?
11

It's a matter of congruence: How interpersonal identificati..:

Ahearne, Michael ; Haumann, Till ; Kraus, Florian.
Journal of the Academy of Marketing Science.  41 (2013)  6 - p. 625-648 , 2013
 
?
12

Mehrebenenregressionsanalyse:

Haumann, Till ; Wieseke, Jan
WiSt - Wirtschaftswissenschaftliches Studium.  42 (2013)  10 - p. 532-539 , 2013
 
?
14

Prädikatoren der Preisbereitschaft von Kunden 

, In: Professionelles Sales & Service Management / Frank Keuper; Bernhard Hogenschurz (Hrsg.)
Status-quo der aktuellen Sales- und Service-Forschung 
Wieseke, Jan ; Haumann, Till. (2010)  - p. 169-205
Copies:  BB WiWi: 11a bwl 422/566(2); Zentrale:E02 a bwl 422/566(2)a
 
?
15

Prädiktoren der Preisbereitschaft von Kunden – Status-quo d..:

, In: Professionelles Sales & Service Management,
Wieseke, Jan ; Haumann, Till - p. 169-205 , 2010
 
1-15