Kamm, Björn-Ole
22  results:
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Stereotypes—The Agency of Labels, or the Second Act:

, In: Role-Playing Games of Japan,
Kamm, Björn-Ole - p. 111-196 , 2020
 
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After Play—Knowledge (and) Practices:

, In: Role-Playing Games of Japan,
Kamm, Björn-Ole - p. 257-294 , 2020
 
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6

Introduction—Before Play:

, In: Role-Playing Games of Japan,
Kamm, Björn-Ole - p. 1-28 , 2020
 
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7

The End of Cool Japan: Ethical, Legal, and Cultural Challen..:

Kamm, Björn-Ole
The Journal of Japanese Studies.  45 (2019)  1 - p. 129-134 , 2019
 
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8

Atari to Zelda: Japan's Videogames in Global Context:

KAMM, Björn-Ole
Social Science Japan Journal.  22 (2019)  2 - p. 335-338 , 2019
 
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Rotten use patterns: What entertainment theories can do for..:

Kamm, Björn-Ole
Transformative Works and Cultures.  12 (2013)  - p. , 2013
 
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12

Adapting Live-Action Role-Play in Japan --How German Roots ..:

Björn-Ole, Kamm
https://sites.google.com/view/replaying-japan-2019/home?authuser=0.  , 2019
 
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Rotten use patterns: What entertainment theories can do for..:

Björn-Ole Kamm
http://journal.transformativeworks.org/index.php/twc/article/view/427/391.  , 2013
 
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Cross-Gender Table-Talk-RPG auf Japanisch 

, In: Japanische Populärkultur und Gender / Michiko Mae, Elisabeth Scherer, Katharina Hülsmann (Hrsg.)
oder: die beiläufigen Realitäten des Tischrollenspiels 
Kamm, Björn-Ole. (2016)  - p. 273-303
Copies:  Zentrale:E02 a soz 304.5 5ya/183
 
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Cross-Gender Table-Talk-RPG auf Japanisch; oder: die beilä..:

, In: Japanische Populärkultur und Gender / herausgegeben von Michiko Mae, Elisabeth Scherer, Katharina Hülsmann
Kamm, Björn-Ole. (2016)  - p. 273-303
Link: http://link.springer.com..

Copies:  Zentrale:E02 a soz 304.5 5ya/183
 
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