Search for persons
X
?
European Advertising Academy; Advances in Advertising Research (Vol. XII) ,
1
To Inform or to Persuade—that is the Question: An Inquiry i..:
, In:
?
Wer macht wen für Gesundheit (und Krankheit) verantwortlich? Beiträge zur Jahrestagung der Fachgruppe Gesundheitskommunikation 2022 ,
2
Ich, du, wir? Empowerment als relevantes Konstrukt im Gesun..:
, In:
?
?
Gesundheitskommunikation in Zeiten der COVID-19-Pandemie ,
5
Welche Form der Unterstützung bieten Mental Health Influenc..:
, In:
?
Schlüsselwerke der Werbeforschung ,
9
Zum Verhältnis von Überzeugungen, Einstellungen, Absichten ..:
, In:
?
Media and Change Management ,
11
Cross-Media Advertising in Times of Changing Media Environm..:
, In:
?
Media and Change Management ,
13
CSR as "Integrity Management" in the Media Industry: An Inv..:
, In:
?
Research Anthology on Managing Crisis and Risk Communications ,
14
Designing COVID-19 Campaigns to Achieve Individual Complian..:
, In:
?
Media and Change Management ,
15