Kruse, Otto
185  results:
Search for persons X
?
1

Fachkunde für Fliesenleger 

Technologie mit Rechnen und Zeichnen  Springer eBook Collection, Computer Science and Engineering
Kruse, Otto - 6., überarbeitete und erweiterte Auflage . , 1999
 
?
2
, In:

Fachkunde für Fliesenleger : mit Fachrechnen und Fachzeich..:

,
Kruse, Otto - 5., überarb. und erw. Aufl . , 1995
Copies:  :TB Technik h 423/5(5)
 
?
3

Beyond MS Word: Alternatives and Developments:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
 
?
4

Creativity Software and Idea Mapping Technology:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
 
?
5

Finding the Right Words: Language Technologies to Support F..:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
Kruse, Otto ; Chitez, Madalina ; Rapp, Christian - p. 447-464 , 2023
 
?
6

Writing and Learning: What Changed with Digitalization?:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
Devitt, Ann ; Benetos, Kalliopi ; Kruse, Otto - p. 423-433 , 2023
 
?
7

Word Processing Software: The Rise of MS Word:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
Kruse, Otto ; Rapp, Christian - p. 15-32 , 2023
 
?
8

Writing and Thinking: What Changes with Digital Technologie..:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
Kruse, Otto ; Anson, Chris M. - p. 465-484 , 2023
 
?
9

Plagiarism Detection and Intertextuality Software:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
Anson, Chris M. ; Kruse, Otto - p. 231-243 , 2023
 
?
10

Synchronous and Asynchronous Collaborative Writing:

, In: Digital Writing Technologies in Higher Education,
 
?
12

The impact of writing technology on conceptual alignment in..:

, In: Seamless learning - lebenslanges, durchgängiges Lernen ermöglichen / Claude Müller Werder, Jennifer Erlemann (Hrsg.)
Rapp, Christian ; Kruse, Otto ; Schlatter, Ueli. (2020)  - p. 183-189
Copies:  Zentrale:E03 a pae 309.7/697
 
?
13

Schreibwissenschaft ja, aber bitte als eigene Disziplin:

Kruse, Otto
Ausgabe 20: Schreibwissenschaft als Disziplin. 10 Jahre JoSch - Vergangenheit und Zukunft; JoSch - Journal für Schreibwissenschaft.  11 (2020)  - p. 29-33 , 2020
 
?
14

The impact of writing technology on conceptual alignment in..:

, In: Seamless Learning - lebenslanges, durchgängiges Lernen ermöglichen.,
Rapp, Christian ; Kruse, Otto ; Schlatter, Ueli - p. 183-189 , 2020
 
1-15