Kullmann, Michael
200  results:
Search for persons X
?
1

CX als neue Funktion in Organisationen:

, In: Touchpoint culture / Bernhard Keller/Cirk Sören Ott (Hrsg.)
Copies:  TB BHV: wir 596/231
 
?
2

Customer Experience Management in der Assekuranz 

, In: Touchpoint Management / Bernhard Keller/Cirk Sören Ott (Hrsg.)
Mobilisierung des gesamten Unternehmens bei der Versicherun... 
Dahl, Holger ; Kullmann, Michael ; Weber, Markus. (2019)  - p. 301-316
 
?
3

Customer Experience Management in der Assekuranz 

, In: Touchpoint Management / Bernhard Keller/Cirk Sören Ott (Hrsg.)
Mobilisierung des gesamten Unternehmens bei der Versicherun... 
Dahl, Holger ; Kullmann, Michael ; Weber, Markus R.. (2017)  - p. 293-308
Copies:  TB BHV: wir 596/215
 
?
7

RAP46 Is a Negative Regulator of Glucocorticoid Receptor Ac..:

Kullmann, Michael ; Schneikert, Jean ; Moll, Jürgen...
Journal of Biological Chemistry.  273 (1998)  23 - p. 14620-14625 , 1998
 
?
9

Is Idealism Really Nonsense?:

Kullmann, Michael
Philosophy and Phenomenological Research.  20 (1960)  4 - p. 535-539 , 1960
 
1-15