Langer, Roy
120  results:
Search for persons X
?
1

Netnographie:

, In: Qualitative Marktforschung / Renate Buber; Hartmut H. Holzmüller (Hrsg.)
Beckmann, Suzanne C. ; Langer, Roy. (2009)  - p. 219-228
 
?
2

Netnographie:

, In: Qualitative Marktforschung,
Beckmann, Suzanne C. ; Langer, Roy - p. 219-228 , 2009
 
?
3

Corporate Communication. A Guide to Theory and Practice:

Langer, Roy
Corporate Communications: An International Journal.  14 (2009)  1 - p. 119-120 , 2009
 
?
4

Building trust in times of crisis: Storytelling and change ..:

Langer, Roy ; Thorup, Signe
Corporate Communications: An International Journal.  11 (2006)  4 - p. 371-390 , 2006
 
?
5

Sensitive research topics: netnography revisited:

Langer, Roy ; Beckman, Suzanne C. ; Elliott, Richard
Qualitative Market Research: An International Journal.  8 (2005)  2 - p. 189-203 , 2005
 
?
6

Infused with news value: Management, managerial knowledge a..:

Kjær, Peter ; Langer, Roy
Scandinavian Journal of Management.  21 (2005)  2 - p. 209-233 , 2005
 
?
7

Die Darstellung Deutschlands in dänischen Medien 

Eine Mediendiskursanalyse  Springer eBook Collection, Humanities, Social Science
Langer, Roy , 2003
 
?
8

Die Darstellung Deutschlands in dänischen Medien 

eine Mediendiskursanalyse  Kommunikationswissenschaft
Langer, Roy ; Østergård, Uffe - 1. Aufl. . , 2003
Copies:  Zentrale:E03 a puz 241.3 ea/269
 
?
10

Germans welcome? Reflections on media discourse analysis in..:

Langer, Roy
International Journal of Applied Linguistics.  10 (2000)  1 - p. 7-24 , 2000
 
?
12

Netnographie:

, In: Qualitative Marktforschung,
 
?
13

Fra kulturformidling til kulturmødesteder. Social interakti..:

Langer, Roy
https://tidsskrift.dk/bibarb/article/view/97748/146902.  , 2004
 
?
14

Siegfried J. Schmidt: Kalte Faszination. Medien-Kultur-Wiss..:

Langer, Roy
https://tidsskrift.dk/mediekultur/article/view/1202/1106.  , 2001
 
?
15

Interkulturel kompetence og sprogfærdighedstræning - et pra..:

Langer, Roy
https://tidsskrift.dk/spr/article/view/116526/164631.  , 1996
 
1-15