Lindner, Marlit A.
74  results:
Search for persons X
?
3

Did students learn less during the COVID-19 pandemic? Readi..:

Schult, Johannes ; Mahler, Nicole ; Fauth, Benjamin.
School effectiveness and school improvement.  33 (2022)  4 - p. 544-563 , 2022
 
?
6

Did students learn less during the COVID-19 pandemic? Readi..:

Schult, Johannes ; Mahler, Nicole ; Fauth, Benjamin.
School Effectiveness and School Improvement.  33 (2022)  4 - p. 544-563 , 2022
 
?
8

A multimedia effect for multiple-choice and constructed-res..:

Lindner, Marlit A ; Schult, Johannes ; Mayer, Richard E
Journal of educational psychology.  114 (2020)  1 - p. 72-88 , 2020
Link: https://doi.org/10.1037/..
Copies:  Zentrale: z psy 860 j/35; Zentrale:Magazin Zs fc 3935
 
?
9

Studentische Bewertung und Präferenz von Hochschulprüfungen..:

Lindner, Marlit A. ; Mayntz, Sonja M. ; Schult, Johannes
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie.  32 (2019)  4 - p. 239-248 , 2019
 
?
10

Studentische Bewertung und Präferenz von Hochschulprüfungen..:

Lindner, Marlit A ; Mayntz, Sonja M ; Schult, Johannes
Zeitschrift für pädagogische Psychologie.  32 (2018)  4 - p. 239-248 , 2018
 
?
11

How Representational Pictures Enhance Students' Performance..:

Lindner, Marlit A ; Ihme, Jan M ; Saß, Steffani.
European journal of psychological assessment.  34 (2018)  6 - p. 376-385 , 2018
 
?
12

Diagnosegenauigkeit von Deutschlehrkräften in der Grundschu..:

Schult, Johannes ; Lindner, Marlit A
Zeitschrift für pädagogische Psychologie.  32 (2018)  1-2 - p. 75-87 , 2018
 
?
13

Diagnosegenauigkeit von Deutschlehrkräften in der Grundschu..:

Schult, Johannes ; Lindner, Marlit A.
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie.  32 (2018)  1-2 - p. 75-87 , 2018
 
?
14

Diagnosegenauigkeit von Deutschlehrkräften in der Grundschu..:

Schult, Johannes ; Lindner, Marlit A.
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie.  32 (2018)  1-2 - p. 75-87 , 2018
 
?
15

Studentische Bewertung und Präferenz von Hochschulprüfungen..:

Lindner, Marlit A. ; Mayntz, Sonja M. ; Schult, Johannes
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie.  32 (2018)  4 - p. 239-248 , 2018
 
1-15