Mues, Anna
37  results:
Search for persons X
?
1

Bridging the gap: A longitudinal study on the relation betw..:

Schiele, Tina ; Mues, Anna ; Wirth, Astrid...
Social and Emotional Learning: Research, Practice, and Policy.  3 (2024)  - p. 100027 , 2024
 
?
 
?
4

Die Entwicklung mathematischer Kompetenzen von Vorschulkind.. 

der Zusammenhang mit familiären Einflussfaktoren und digit... 
Mues, Anna , 2023
 
?
8

Frühkindliche Wahrnehmung von Geschlechterdarstellungen bei..:

Burghardt, Lars ; Hemmerich, Fabian ; Mues, Anna
Diskurs Kindheits- und Jugendforschung.  15 (2020)  3 - p. 259-271 , 2020
Link: https://nbn-resolving.or..
Copies:  Zentrale:E02 z soz 651/590
 
?
9

Frühkindliche Warnehmung von Geschlechterdarstellungen bei..:

, In: Diskurs Kindheits- und Jugendforschung
Burghardt, Lars ; Mues, Anna ; Hemmerich, Fabian. (2020)  3 - p. 259-271
Copies:  Zentrale:E02 z soz 651/590
 
?
10

Frühkindliche Wahrnehmung von Geschlechterdarstellungen bei..:

Burghardt, Lars ; Hemmerich, Fabian ; Mues, Anna
Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research.  15 (2020)  3 - p. 259-271 , 2020
 
?
11

Frühkindliche Wahrnehmung von Geschlechterdarstellungen bei..:

Burghardt, Lars ; Hemmerich, Fabian ; Mues, Anna
Freie Beiträge; Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse Journal of Childhood and Adolescence Research.  15 (2020)  3-2020 - p. 259-271 , 2020
 
?
 
?
15

Associations Between Children's Numeracy Competencies, Moth..:

Anna Mues ; Astrid Wirth ; Efsun Birtwistle.
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.835433/full.  , 2022
 
1-15