Nett, Ulrike E
275  results:
Search for persons X
?
3

Stresserleben in Jahrgangsstufe 4 unter dem Einfluss des er..:

, In: Reflexion und Reflexivität im Kontext Grundschule. Perspektiven für Forschung, Lehrer:innenbildung und Praxis.,
Nett, Ulrike E ; Ertl, Sonja - p. 197-202 , 2022
 
?
4

Stresserleben in Jahrgangsstufe 4 unter dem Einfluss des er..:

, In: Reflexion und Reflexivität im Kontext Grundschule: Perspektiven für Forschung, Lehrer:innenbildung und Praxis,
 
?
 
?
9

The dynamics of real-time classroom emotions: Appraisals me..:

Goetz, Thomas ; Keller, Melanie M ; Lüdtke, Oliver..
Journal of educational psychology.  112 (2020)  6 - p. 1243-1260 , 2020
 
?
10

Linking changes in perceived academic control to university..:

Respondek, Lisa ; Seufert, Tina ; Hamm, Jeremy M.
Journal of educational psychology.  112 (2020)  5 - p. 987-1002 , 2020
 
?
11

The dynamics of real-time classroom emotions: Appraisals me..:

Goetz, Thomas ; Keller, Melanie M. ; Lüdtke, Oliver..
Journal of Educational Psychology.  112 (2020)  6 - p. 1243-1260 , 2020
 
?
12

Linking changes in perceived academic control to university..:

Respondek, Lisa ; Seufert, Tina ; Hamm, Jeremy M..
Journal of Educational Psychology.  112 (2020)  5 - p. 987-1002 , 2020
 
?
13

The dynamics of real-time classroom emotions: Appraisals me..:

Goetz, Thomas ; Keller, Melanie M ; Lüdtke, Oliver..
Journal of educational psychology.  112 (2019)  6 - p. 1243-1260 , 2019
 
?
14

Selbstreguliertes Lernen:

, In: Psychologie für den Lehrberuf,
Nett, Ulrike E. ; Götz, Thomas - p. 67-84 , 2019
 
?
 
1-15