Pakura, Stefanie
12  results:
Search for persons X
?
1

Blurring the Lines: How Social Media Managers Transform Bus..:

, In: Conference Proceedings Trends in Business Communication 2020,
 
?
3

Digital Entrepreneurship for the "Decade of Action": How En..:

, In: Digital Entrepreneurship; Future of Business and Finance,
 
?
4

How entrepreneurs build brands and reputation with social m..:

Pakura, Stefanie ; Rudeloff, Christian
Journal of Small Business & Entrepreneurship.  35 (2020)  2 - p. 153-180 , 2020
 
?
6

Revisited: how gender role stereotypes affect the image of ..:

Meyer, Verena ; Tegtmeier, Silke ; Pakura, Stefanie
International Journal of Gender and Entrepreneurship.  9 (2017)  4 - p. 319-337 , 2017
 
?
7

Determinanten der Wiedergründungsbereitschaft – Eine empiri..:

Pakura,, Stefanie
ZfKE – Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship.  64 (2016)  2 - p. 103-127 , 2016
 
?
8

Effects of Facebook activities on the performance of start-.. 

, In: Die Betriebswirtschaft
an @empirical study in the German crafts business sector : ... 
Pakura, Stefanie ; Pakura, Adalbert. (2015)  6 - p. 413-429
Copies:  Zentrale:Magazin Zs fe 0736; Zentrale: ff 2853
 
?
 
?
11

Unternehmerische Motivation und Wiedergründungsbereitschaft..:

Pakura, Stefanie
Series: Lüneburger Beiträge zur Gründungsforschung.  , 2015
 
?
12

Determinanten der Wiedergründungsbereitschaft - eine empir..:

, In: Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship / hrsg. von der New Design University - Privatuniversität St. Pölten
Pakura, Stefanie. (2016)  2 - p. 103-127
Copies: Zentrale;
 
1-12