Papen, Marie-Christin
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Die Value-Irritant-Matrix als mögliches Instrument zur empi..:

, In: Forum Dienstleistungsmanagement; Smart Services,
 
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The Influence of Childhood Engagement in the Context of Hos..:

Papen, Marie-Christin ; Siems, Florian U. ; Kunz, Werner H.
Journal of Hospitality & Tourism Research.  44 (2020)  2 - p. 403-425 , 2020
 
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Stereotype und negative Emotionen in Marketing und Kommunik..:

, In: Stereotype in Marketing und Werbung,
Papen, Marie-Christin - p. 267-281 , 2018
 
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Rache des Kunden – sozialwissenschaftliche Theorien und der..:

, In: Crossmedia-Kommunikation in kulturbedingten Handlungsräumen,
 
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Complaint management on social networking platforms 

, In: Marketing
an examination of inconsistent complaint behaviour and the ... 
Copies: Zentrale;
 
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Complaint Management on Social Networking Platforms: An Exa..:

Bruhn, Manfred ; Papen, Marie-Christin ; Zingg, Dominique
Marketing: ZFP – Journal of Research and Management.  37 (2015)  4 - p. 201-206 , 2015
 
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