Piehler, Rico
35  results:
Search for persons X
?
1

Identitätsbasierte Markenführung 

Grundlagen - Strategie - Umsetzung - Controlling  Springer eBook Collection
Burmann, Christoph ; Piehler, Rico ; Halaszovich, Tilo F... - 4., vollständig überarbeitete Auflage . , [2021]
 
?
2

Identitätsbasierte Markenführung 

Grundlagen - Strategie - Umsetzung - Controlling  Lehrbuch
Burmann, Christoph ; Piehler, Rico ; Halaszovich, Tilo F... - 4., vollständig überarbeitete Auflage . , [2021]
Copies: Zentrale; BB WiWi;
 
?
3

Identitätsbasierte Markenführung 

Grundlagen - Strategie - Umsetzung - Controlling  SpringerLink, Bücher
Burmann, Christoph ; Halaszovich, Tilo ; Schade, Michael. - 3. Aufl. 2018 . , 2018
 
?
4

Identitätsbasierte Markenführung 

Grundlagen - Strategie - Umsetzung - Controlling  Lehrbuch
Burmann, Christoph ; Piehler, Rico ; Halaszovich, Tilo F.. - 3., vollständig überarbeitete Auflage . , [2018]
Copies: Zentrale;
 
?
5

Interne Markenführung 

theoretisches Konzept und fallstudienbasierte Evidenz  Gabler Research, Innovatives Markenmanagement ; Bd. 29
Piehler, Rico - 1. Aufl. . , 2011
Copies: Zentrale; TB BHV;
 
?
6

Identitätsbasiertes Markenmanagement in der 1. Basketball-.. 

dargestellt am Beispiel der Eisbären Bremerhaven  Markenmanagement ; 6
 
?
7

Internal City Branding: An Abstract:

, In: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science; From Micro to Macro: Dealing with Uncertainties in the Global Marketplace,
Piehler, Rico ; Schade, Michael ; Roessler, Ayla. - p. 175-176 , 2022
 
?
8

Traditional Celebrity or Instafamous Starlet? The Role of O..:

, In: Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with Social Impact; Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
Piehler, Rico ; Schade, Michael ; Sinnig, Julia. - p. 457-458 , 2022
 
?
 
?
10

Employees as a second audience 

the effect of external communication on internal brand mana... 
Piehler, Rico ; Schade, Michael ; Burmann, Christoph. (2019)  - p. 445-460
 
?
11

Antecedents and Consequences of Consumers' Online Brand-Rel..:

, In: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science; Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers,
 
?
12

How Cities can Attract Highly Skilled Workers as Residents:..:

, In: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science; Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers,
 
?
14

Interne und externe Markenkommunikation im Rahmen des Inter..:

, In: Handbuch Markenführung; Springer Reference Wirtschaft,
Burmann, Christoph ; Piehler, Rico - p. 1055-1078 , 2019
 
?
15

Reacting to negative online customer reviews: Effects of ac..:

Piehler, Rico ; Schade, Michael ; Hanisch, Ines.
Journal of Service Theory and Practice.  29 (2019)  4 - p. 401-414 , 2019
 
1-15