Rese, Mario
75  results:
Search for persons X
?
1

Industrielle Kostenrechnung 

Eine Einführung  Springer eBook Collection, Computer Science and Engineering
Plinke, Wulff ; Rese, Mario - 6. Auflage . , 2002
Link: http://dx.doi.org/10.100..

Copies:  TB BHV: wir 700/18(6)
 
?
 
?
3

Cross-Buying-Effekte in Multi-Partner-Bonusprogrammen:

, In: Effektives Customer Relationship Management,
Rese, Mario ; Papenhoff, Heike ; Wilke, Annika - p. 307-318 , 2017
 
?
5

Preise und Kosten – Preisbeurteilung im Industriegüterberei..:

, In: Handbuch Business-to-Business-Marketing,
Rese, Mario ; Wulfhorst, Valerie - p. 517-535 , 2015
 
?
9

Joining Forces or Going It Alone? On the Interplay among Ex..:

Gesing, Judith ; Antons, David ; Piening, Erk P...
Journal of Product Innovation Management.  32 (2014)  3 - p. 424-440 , 2014
 
?
11

Loyalty program types as drivers of customer retention: a c..:

Rese, Mario ; Hundertmark, Annika ; Schimmelpfennig, Heiko.
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research.  23 (2013)  3 - p. 305-323 , 2013
 
?
14

Ökonomik des Regelbruchs 

Determinanten regelwidrigen Verhaltens beim wirtschaftliche... 
 
?
15

HLB als Herausforderung für das Marketing:

, In: Integrierte Industrielle Sach- und Dienstleistungen,
 
1-15