Rudeloff, Christian
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AI-driven influencer marketing: Comparing the effects of vi..:

Böhndel, Marvin ; Jastorff, Martin ; Rudeloff, Christian
Journal of AI, Robotics & Workplace Automation.  2 (2023)  2 - p. 165-174 , 2023
 
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Entdifferenzierung der PR, Markt- und Markenkommunikation i..:

, In: Grenzen, Entgrenzung und Grenzüberschreitungen der Public Relations und Organisationskommunikation,
Nowak, Rosemarie ; Rudeloff, Christian - p. 177-196 , 2023
 
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Kampf um Legitimität: Positionierungsstrategien von Social-..:

Rudeloff, Christian ; Walter, Anna
SCM Studies in Communication and Media.  11 (2023)  4 - p. 590-619 , 2023
 
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Kampf um Legitimität. Positionierungsstrategien von Social ..:

Rudeloff, Christian ; Walter, Anna
SCM Studies in Communication and Media, 11(4), 590-619. https:// doi.org/10.5771/2192-4007-2022-4-590.  , 2023
 
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Employees as Corporate Influencers: Exploring the Impacts o..:

Egbert, Sophia ; Rudeloff, Christian
International Journal of Strategic Communication.  17 (2023)  5 - p. 439-456 , 2023
 
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Conditions of One-Way and Two-Way Approaches in Strategic S..:

Rudeloff, Christian ; Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid ; Sikkenga, Jörg.
International Journal of Strategic Communication.  16 (2022)  2 - p. 157-181 , 2022
 
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Die feinen Unterschiede, Über das Fernsehen - Von Pierre Bo..:

, In: Schlüsselwerke: Theorien (in) der Kommunikationswissenschaft,
 
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Entrepreneurs as Influencers: The Impact of Parasocial Inte..:

Rudeloff, Christian ; Damms, Julius
Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/JRME-04-2022-0052.  , 2022
 
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