Stöttinger, Barbara
54  results:
Search for persons X
?
 
?
2

Neither an Authentic Product nor a Counterfeit: The Growing..:

Qin, Yao ; Shi, Linda Hui ; Stöttinger, Barbara.
Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l'Administration.  36 (2018)  3 - p. 306-321 , 2018
 
?
5

International marketing in the fast changing world 

Advances in international marketing ; volume 26;Emerald Books
Link: https://doi.org/10.1108/..

Copies:  BB WiWi: 11a bwl 419.5/217
 
?
8

Pricing to manage export channel relationships:

Obadia, Claude ; Stöttinger, Barbara
International Business Review.  24 (2015)  2 - p. 311-318 , 2015
 
?
10

Biblio Service:

Stöttinger, Barbara
Management International Review.  52 (2012)  6 - p. 901-904 , 2012
 
?
 
?
 
?
13

Value of Regional Brands in Europe: How Consumers in Five E..:

Stöttinger, Barbara ; Penz, Elfriede
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis.  33 (2011)  1 - p. 68-80 , 2011
 
?
14

Internationale Pricing-Prozesse in der Unternehmenspraxis 

, In: Qualitative Marktforschung / Renate Buber; Hartmut H. Holzmüller (Hrsg.)
Bestandsaufnahme und Implikation aus ausgewählten Industri... 
Stöttinger, Barbara. (2009)  - p. 1043-1061
 
?
 
1-15