Weihrauch, Andrea
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Cherish your loved ones – the role of the feeling of care a..:

Huber, Frank ; Meyer, Frederik ; Weihrauch, Andrea.
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research.  24 (2014)  2 - p. 213-230 , 2014
 
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3

Endorser age and stereotypes: Consequences on brand age:

Huber, Frank ; Meyer, Frederik ; Vogel, Johannes..
Journal of Business Research.  66 (2013)  2 - p. 207-215 , 2013
 
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Orderverhalten von Einkäufern in B2B-Märkten 

eine kausalanalytische Studie zum Wechselspiel von ökonomi...  Reihe: Marketing ; 63
Copies:  Zentrale:E02 a swl 800/517; BB WiWi: 11a swl 800/517a
 
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Erfolgreiche Arbeitgebermarken 

Gestaltung bei potentiellen und bestehenden Arbeitnehmern  Reihe: Marketing : MAR ; 62
 
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Guerilla-Marketing-Aktionen:

, In: Erlebniskommunikation / Hans H. Bauer ... (Hrsg.)
Huber, Frank ; Weihrauch, Andrea. (2011)  - p. 151-169
Copies:  TB BHV: wir 590/380
 
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8

Guerilla-Marketing-Aktionen:

, In: Erlebniskommunikation,
 
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Supplemental Material, sj-pdf-1-jmx-10.1177_002224292097498..:

Andrea Weihrauch (10042915) ; Szu-Chi Huang (10042918)
https://figshare.com/articles/journal_contribution/Supplemental_Material_sj-pdf-1-jmx-10_1177_0022242920974986_-_Portraying_Humans_as_Machines_to_Promote_Health_Unintended_Risks_Mechanisms_and_Solutions/13653484.  , 2021
 
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Preface:

Dillhage, Ruth ; Grubba, Tanja ; Sorbi, Andrea..
Electronic Notes in Theoretical Computer Science.  202 (2008)  - p. 1-2 , 2008
 
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Mutation analysis of K‐ras‐2 in liver angiosarcoma and adja..:

Weihrauch, Markus ; Bader, Michael ; Lehnert, Gerhard...
Environmental and Molecular Mutagenesis.  40 (2002)  1 - p. 36-40 , 2002
 
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