Benz, Christiane
85  Ergebnisse:
Personensuche X
?
2

Kindergarten Professionals' Perspectives on Observing Child..:

, In: Teaching Mathematics as to be Meaningful – Foregrounding Play and Children's Perspectives,
 
?
4

"A Triangle Is Like a Tent": Children's Conception of Geome..:

, In: Mathematics Education in the Early Years,
Maier, Andrea ; Benz, Christiane - p. 229-248 , 2020
 
?
5

Perceiving and Using Structures When Determining the Cardin..:

, In: Mathematics Education in the Early Years,
Sprenger, Priska ; Benz, Christiane - p. 213-227 , 2020
 
?
8

Enhancing and analyzing kindergarten teachers' professional..:

Gasteiger, Hedwig ; Benz, Christiane
The Journal of Mathematical Behavior.  51 (2018)  - p. 109-117 , 2018
 
?
9

Frühe mathematische Bildung: Ziele und Gelingensbedingungen.. 

Wissenschaftliche Untersuchungen zur Arbeit der Stiftung "Haus der kleinen Forscher"
 
?
11

Topic Study Group No. 1: Early Childhood Mathematics Educat..:

, In: Proceedings of the 13th International Congress on Mathematical Education; ICME-13 Monographs,
Iliada, Elia ; Mulligan, Joanne ; Anderson, Ann.. - p. 375-379 , 2017
 
?
12

Mathematikdidaktische Kompetenz von Fachkräften im Elementa..:

Gasteiger, Hedwig ; Benz, Christiane
Journal für Mathematik-Didaktik.  37 (2016)  2 - p. 263-287 , 2016
 
?
13

Rechnen mit Übergängen. Über Rechenstrategien sprechen und ..:

Wartha, Sebastian ; Benz, Christiane
Mathematik lehren.  32 (2015)  192 - p. 8-13 , 2015
Exemplare: Zentrale;
 
?
14

"Tricky" party bags. Kinder vergleichen und ordnen Gewichte:

Benz, Christiane ; Cheeseman, Jill
Mathematik differenziert.  6 (2015)  4 - p. 16-21 , 2015
Exemplare:  Zentrale: z pae 630.2/941; Zentrale:ZS-Lesesaal pae 105
 
?
15

Auf was man zählen kann: Wichtige Lernvoraussetzungen von S..:

Benz, Christiane
Grundschule Mathematik.  , 2015
Exemplar:  Zentrale: z pae 630.2/943
 
1-15