I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Absichtlich Fragment?
Planen von Musikunterricht aus der Perspektive zeitgenössi... Schriften der Hochschule für Musik Freiburg ; Band 5
Hirsch, Markus
, 2018
Exemplar:
Zentrale:E03
a mus 050.1/170
RT Dissertation/Thesis NO Fragmentarizität in der Musik des 20. und 21. Jahrhunderts und ihre Bedeutung für die Musikpädagogik T1
Absichtlich Fragment?
:
Planen von Musikunterricht aus der Perspektive zeitgenössischen Komponierens
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=B102449680&Exemplar=1&LAN=DE A1 Hirsch, Markus PB Georg Olms Verlag PP Hildesheim YR 2018 NO XI, 445 Seiten ; 24 cm x 17 cm : Diagramme, Notenbeispiele T3 Schriften der Hochschule für Musik Freiburg ; Band 5 SN 348715661X SN 9783487156613 SN 9783487156613 VO Band 5 LK http://katalog.suub.uni-bremen.de/DB=1/LNG=DU/CMD?ACT=SRCHA&IKT=8000&TRM=3780546957* CN E03: a mus 050.1/170 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)