I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Musiker und Erzieherinnen in Kitas: Spannungsfelder ihrer Z..:
, In:
Soziale Aspekte des Musiklernens.
,
Oberhaus, Lars
;
Kivi, Alexis
- p. 207-220 , 2018
Link:
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-20733
RT T1
Soziale Aspekte des Musiklernens.
: T1
Musiker und Erzieherinnen in Kitas: Spannungsfelder ihrer Zusammenarbeit im Rahmen einer berufsbegleitenden Weiterbildung
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_1156993&Exemplar=1&LAN=DE A1 Oberhaus, Lars A1 Kivi, Alexis YR 2018 K1 Bildung K1 Erziehung K1 Elementarbereich K1 Elementarpädagogik K1 Kindertagesstätte K1 Frühpädagogik K1 Musik K1 Musikalische Ausbildung K1 Berufsbegleitende Ausbildung K1 Musiker K1 Weiterbildung K1 Erzieher SP 207 OP 220 LK http://dx.doi.org/https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-207330 DO https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-207330 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)