I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Gesprächsrollen des Coaches im Peer-Coaching in der Lehrera..:
, In:
Herausforderung Kohärenz: Praxisphasen in der universitären Lehrerbildung. Bildungswissenschaftliche und fachdidaktische Perspektiven.
,
Schnebel, Stefanie
- p. 340-352 , 2019
Link:
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-17286
RT T1
Herausforderung Kohärenz: Praxisphasen in der universitären Lehrerbildung. Bildungswissenschaftliche und fachdidaktische Perspektiven.
: T1
Gesprächsrollen des Coaches im Peer-Coaching in der Lehrerausbildung. Empirische Analyse in einem Peer-Coaching- Konzept nach dem Ansatz des Kollegialen Unterrichtscoachings
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_1166333&Exemplar=1&LAN=DE A1 Schnebel, Stefanie YR 2019 K1 Quasi-Experiment K1 Unterrichtsbeobachtung K1 Kommunikation K1 Lehrer K1 Lehramtsstudiengang K1 Lehrerausbildung K1 Lehrerbildung K1 Schulpraktikum K1 Unterrichtsbeurteilung K1 Kollegium K1 Kollegiale Beratung K1 Lernbegleitung K1 Gespräch K1 Mentoring K1 Peer Group K1 Unterrichtsplanung K1 Videoaufzeichnung K1 Biologieunterricht K1 Praxissemester K1 Coaching K1 Kompetenzentwicklung K1 Tagungsbeitrag K1 Theorie-Praxis-Beziehung K1 Deutschland K1 Schweiz SP 340 OP 352 LK http://dx.doi.org/https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-172867 DO https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-172867 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)