I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Multiple Dokumente verstehen und verarbeiten: Anforderungen..:
Sturm, Afra
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung. 39 (2021) 2 - p. 247-259 , 2021
Link:
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-23397
RT Journal T1
Multiple Dokumente verstehen und verarbeiten: Anforderungen und Förderansätze
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_1221381&Exemplar=1&LAN=DE A1 Sturm, Afra YR 2021 SN 0259-353X K1 Lehramtsstudent K1 Lehramtsstudentin K1 Lehramtsstudiengang K1 Lehrerausbildung K1 Lehrerbildung K1 Textarbeit K1 Quellenarbeit K1 Lesekompetenz K1 Schreibkompetenz K1 Wissenschaftliches Arbeiten K1 Pädagogische Hochschule K1 Schweiz JF Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung VO 39 IS 2 SP 247 OP 259 LK http://dx.doi.org/https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-233974 DO https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-233974 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)