I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Gerechtigkeitsbeurteilungen zu SchülerInnen-Lehrkraft-Inter..:
Kobs, Scarlett
;
Knigge, Michel
;
Kliegl, Reinhold
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. 24 (2021) 6 - p. 1309-1334 , 2021
Link:
https://doi.org/10.1007/s11618-021-01040-5
RT Journal T1
Gerechtigkeitsbeurteilungen zu SchülerInnen-Lehrkraft-Interaktionen in der inklusiven Schule: Eine experimentelle Studie unter Berücksichtigung sonderpädagogischer Förderbedarfe
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_1224584&Exemplar=1&LAN=DE A1 Kobs, Scarlett A1 Knigge, Michel A1 Kliegl, Reinhold YR 2021 SN 1862-5215 SN 1434-663X K1 Befragung K1 Experimentelle Untersuchung K1 Fragebogen K1 Individuelle Förderung K1 Wahrnehmung K1 Schule K1 Lehramtsstudent K1 Schüler-Lehrer-Beziehung K1 Interaktion K1 Unterricht K1 Inklusion K1 Text K1 Datenanalyse K1 Regressionsanalyse K1 Gerechtigkeit K1 Sonderpädagogischer Förderbedarf K1 Bewertung K1 Situation K1 Online K1 Vignette (Methode) K1 Deutschland K1 Potsdam JF Zeitschrift für Erziehungswissenschaft VO 24 IS 6 SP 1309 OP 1334 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.1007/s11618-021-01040-5 DO https://doi.org/10.1007/s11618-021-01040-5 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)