I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Besteht ein Zusammenhang zwischen dem Besuch eines inklusiv..:
Labsch, Amelie
;
Schmitt, Monja
;
Nusser, Lena
.
Journal for educational research online. 13 (2021) 2 - p. 84-108 , 2021
Link:
https://doi.org/10.31244/jero.2021.02.05
RT Journal T1
Besteht ein Zusammenhang zwischen dem Besuch eines inklusiven Bildungssettings und dem Selbstwertgefühl von Schüler:innen ohne sonderpädagogischen Förderbedarf?
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_1229720&Exemplar=1&LAN=DE A1 Labsch, Amelie A1 Schmitt, Monja A1 Nusser, Lena A1 Schüpbach, Marianne YR 2021 SN 1866-6671 K1 Empirische Untersuchung K1 Mehrebenenanalyse K1 Sozialer Vergleich K1 Selbstwertgefühl K1 Schuljahr 05 K1 Regelklasse K1 Schulklasse K1 Integrationsklasse K1 Schüler K1 Peer Group K1 Inklusion K1 Sonderpädagogischer Förderbedarf K1 Zusammensetzung K1 NEPS (National Educational Panel Study) K1 Deutschland JF Journal for educational research online VO 13 IS 2 SP 84 OP 108 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.31244/jero.2021.02.05 DO https://doi.org/10.31244/jero.2021.02.05 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)