I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Das freie Lernen fördern!: Grundlagen, Chancen und Grenzen ..:
Holtstiege, Hildegard
;
Berg, Horst K
RU : ökumenische Zeitschrift für den Religionsunterricht. , 1995
Exemplar:
Zentrale:E03
z pae 673 j/726;
Zentrale:Magazin Zs
fc 4726
RT T1
Das freie Lernen fördern!: Grundlagen, Chancen und Grenzen der Freiarbeit in der Sicht der Allgemeinen Pädagogik und der Montessori-Pädagogik; ru-Gespräch mit Hildegard Holtstiege
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_2772778&Exemplar=1&LAN=DE A1 Holtstiege, Hildegard A1 Berg, Horst K YR 1995 SN 0341-0005 K1 Montessori-Pädagogik K1 Pädagogik K1 Interview K1 Freie Arbeit JF RU : ökumenische Zeitschrift für den Religionsunterricht IS 3 SP 79 OP 84 LK http://katalog.suub.uni-bremen.de/DB=1/LNG=DU/CMD?ACT=SRCHA&IKT=8000&TRM=12582201* CN E03: z pae 673 j/726 CN Magazin Zs: fc 4726 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)