I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Wessen Deutung setzt sich durch?: Anforderungen an eine kas..:
Damm, Alexandra
;
Moldenhauer, Anna
;
Steinwand, Julia
Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung. , 2019
Link:
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-23717
Exemplar:
Zentrale:E03
z pae 459.8j/254;
Zentrale:Magazin Zs
ff 4254
RT T1
Wessen Deutung setzt sich durch?: Anforderungen an eine kasuistische Lehrerbildung und empirische Befunde zur Durchsetzung von Geltungsansprüchen in der universitären Lehre
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_3339813&Exemplar=1&LAN=DE A1 Damm, Alexandra A1 Moldenhauer, Anna A1 Steinwand, Julia YR 2019 SN 2191-3560 SN 2195-2671 K1 Exploration K1 Lehrerausbildung K1 Audioaufzeichnung K1 Videoaufzeichnung K1 Datenanalyse K1 Kasuistik K1 Norm K1 Wahrheit K1 Dozent K1 Universität K1 Hochschullehre K1 Lehrveranstaltung K1 Student K1 Deutschland K1 Hildesheim JF Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung IS 8 SP 40 OP 53 LK http://dx.doi.org/https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-237178 DO https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-237178 LK http://katalog.suub.uni-bremen.de/DB=1/LNG=DU/CMD?ACT=SRCHA&IKT=8000&TRM=1309075549* CN E03: z pae 459.8j/254 CN Magazin Zs: ff 4254 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)