I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Zunahme von Bildungsungerechtigkeit durch die COVID-19-Pand..:
Schreiner, Claudia
;
Kraler, Christian
;
Berger, Fred
...
Zeitschrift für Bildungsforschung. 12 (2022) 2 - p. 369-385 , 2022
Link:
https://doi.org/10.1007/s35834-022-00352-8
RT Journal T1
Zunahme von Bildungsungerechtigkeit durch die COVID-19-Pandemie beim Übergang in die Sekundarstufe II: Leistungsschwache und wenig motivierte Schüler*innen als besonders vulnerable Gruppe
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_3399506&Exemplar=1&LAN=DE A1 Schreiner, Claudia A1 Kraler, Christian A1 Berger, Fred A1 Hagleitner, Wolfgang A1 Jesacher-Rößler, Livia A1 Roßnagl, Susanne YR 2022 SN 2190-6904 SN 2190-6890 K1 Bildung K1 Empirische Untersuchung K1 Fragebogenerhebung K1 Bewältigung K1 Selbstwirksamkeit K1 Familie K1 Schuljahr 09 K1 Sekundarstufe II K1 Übergang K1 Weiterführende Schule K1 Lehrer K1 Schüler K1 Lernmotivation K1 Pandemie K1 Regressionsanalyse K1 Überzeugung K1 Fernunterricht K1 Benachteiligung K1 Leistung K1 Risiko K1 Unterstützung K1 Jugendlicher K1 Tirol K1 Österreich JF Zeitschrift für Bildungsforschung VO 12 IS 2 SP 369 OP 385 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.1007/s35834-022-00352-8 DO https://doi.org/10.1007/s35834-022-00352-8 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)