I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Der Zusammenhang von Regeleinhaltung und Lehrkraftfeedback ..:
Spilles, Markus
;
Huber, Christian
;
Nicolay, Philipp
..
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. 26 (2023) 1 - p. 141-160 , 2023
Link:
https://doi.org/10.1007/s11618-022-01138-4
RT Journal T1
Der Zusammenhang von Regeleinhaltung und Lehrkraftfeedback mit der sozialen Akzeptanz von Grundschulkindern: Eine empirische Analyse unter Berücksichtigung von Schulkind-Dyaden
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_3400346&Exemplar=1&LAN=DE A1 Spilles, Markus A1 Huber, Christian A1 Nicolay, Philipp A1 König, Johannes A1 Hennemann, Thomas YR 2023 SN 1862-5215 SN 1434-663X K1 Empirische Untersuchung K1 Mehrebenenanalyse K1 Verhalten K1 Akzeptanz K1 Soziale Integration K1 Kind K1 Schuljahr 02 K1 Schuljahr 03 K1 Schuljahr 04 K1 Grundschule K1 Lehrer K1 Schüler K1 Verhaltensauffälligkeit K1 Schüler-Schüler-Beziehung K1 Feedback K1 Peer Group K1 Regressionsanalyse K1 Bewertung K1 Forschungsprojekt K1 Deutschland K1 Nordrhein-Westfalen JF Zeitschrift für Erziehungswissenschaft VO 26 IS 1 SP 141 OP 160 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.1007/s11618-022-01138-4 DO https://doi.org/10.1007/s11618-022-01138-4 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)