I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Sind Grundschulkinder besser sozial integriert, wenn sie im..:
Spilles, Markus
;
Huber, Christian
;
Hennemann, Thomas
..
Zeitschrift für pädagogische Psychologie. , 2023
Link:
https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000360
RT Journal T1
Sind Grundschulkinder besser sozial integriert, wenn sie im Unterricht weniger Probleme im Lernverhalten und weniger oppositionelles Verhalten zeigen?
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_3402833&Exemplar=1&LAN=DE A1 Spilles, Markus A1 Huber, Christian A1 Hennemann, Thomas A1 König, Johannes A1 Grosche, Michael YR 2023 SN 1010-0652 SN 1664-2910 K1 Soziale Anerkennung K1 Widerstand (Psy) K1 Soziale Integration K1 Schulklasse K1 Schulumwelt K1 Grundschule K1 Schüler K1 Schülerin K1 Trotzverhalten K1 Lernen K1 Unterrichtsverhalten K1 Partizipation JF Zeitschrift für pädagogische Psychologie IS online first, 12. April 2023 SP 11 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000360 DO https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000360 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)