I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
"Gleichrangige" Bildungskonzeptionen der Sekundarstufe II: ..:
Marwede, Manfred
;
Spöttl, Georg
Bildung und Beruf. 5 (2022) 9 - p. 291-297 , 2022
Exemplar:
Zentrale:
z pae 720 j/714;
Zentrale:ZS-Lesesaal
pae 156
RT T1
"Gleichrangige" Bildungskonzeptionen der Sekundarstufe II: "Auch Griechisch gelernt zu haben könnte auf diese Weise dem Tischler ebenso wenig unnütz sein, als Tische zu machen dem Gelehrten" (Wilhelm von Humboldt)
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_3411203&Exemplar=1&LAN=DE A1 Marwede, Manfred A1 Spöttl, Georg YR 2022 SN 2511-1353 K1 Allgemeinbildung K1 Sekundarstufe II K1 Berufsbildung K1 Gleichwertigkeit K1 Hochschulbildung JF Bildung und Beruf VO 5 IS 9 SP 291 OP 297 LK http://katalog.suub.uni-bremen.de/DB=1/LNG=DU/CMD?ACT=SRCHA&IKT=8000&TRM=1778381774* CN Zentrale: z pae 720 j/714 CN ZS-Lesesaal: pae 156 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)