I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Die Gestaltung von Heterogenität in der Primarstufe. Grundl..:
, In:
Reflexion und Reflexivität im Kontext Grundschule. Perspektiven für Forschung, Lehrer:innenbildung und Praxis.
,
Kürzinger, Anja
;
Schnebel, Stefanie
;
Immerfall, Stefan
... - p. 143-152 , 2022
Link:
https://doi.org/10.35468/5965-17
RT T1
Reflexion und Reflexivität im Kontext Grundschule. Perspektiven für Forschung, Lehrer:innenbildung und Praxis.
: T1
Die Gestaltung von Heterogenität in der Primarstufe. Grundlagen und Bedingungen für die Förderung von Grundschulkindern
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_A43917&Exemplar=1&LAN=DE A1 Kürzinger, Anja A1 Schnebel, Stefanie A1 Immerfall, Stefan A1 Kansteiner, Katja A1 Funk, Martina A1 Oberdorfer, Katharina A1 Schmid, Susanne A1 Strohmaier, Bianca YR 2022 K1 Reflexion (Phil) K1 Reflexivität K1 Grundschule K1 Primarbereich K1 Lehrerbildung K1 Inklusion K1 Heterogenität K1 Förderung K1 Sozialraum K1 Lernentwicklung K1 Lerngemeinschaft K1 Beratung K1 Gesprächsführung K1 Eltern K1 Lehrer K1 Lehrerkooperation K1 Umfrage SP 143 OP 152 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.35468/5965-17 DO https://doi.org/10.35468/5965-17 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)