I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Das Paradoxon der Lehrkräftekooperation: Konzeptualisierung..:
, In:
Jahrbuch der berufs- und wirtschaftspädagogischen Forschung 2022.
,
Schadt, Christian
;
Warwas, Julia
;
Kärner, Tobias
. - p. 165-181 , 2022
Link:
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-26521
RT T1
Jahrbuch der berufs- und wirtschaftspädagogischen Forschung 2022.
: T1
Das Paradoxon der Lehrkräftekooperation: Konzeptualisierung und Einordnung bisheriger empirischer Befunde auf Basis eines integrativen Literaturreviews
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_A44900&Exemplar=1&LAN=DE A1 Schadt, Christian A1 Warwas, Julia A1 Kärner, Tobias A1 Huhn, Simon YR 2022 K1 Lehrer K1 Lehrerin K1 Kooperation K1 Kooperativer Unterricht K1 Herausforderung K1 Vorteil K1 Nachteil K1 Belastung K1 Zufriedenheit K1 Paradox K1 Zusammenhang K1 Berufspädagogik K1 Forschungsbericht K1 Empirische Forschung K1 Studie K1 Systematic Review SP 165 OP 181 LK http://dx.doi.org/https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-265217 DO https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0111-pedocs-265217 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)