I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
(Sozialer) Ungleichheit im Kontext von Migration und Mehrsp..:
, In:
Nachhaltige Bildung in der Grundschule.
,
Vogel, Cathrin
- p. 446-451 , 2023
Link:
https://doi.org/10.35468/6035-65
RT T1
Nachhaltige Bildung in der Grundschule.
: T1
(Sozialer) Ungleichheit im Kontext von Migration und Mehrsprachigkeit durch professionelles Gesprächshandeln begegnen
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_A46010&Exemplar=1&LAN=DE A1 Vogel, Cathrin YR 2023 K1 Grundschulpädagogik K1 Primarbereich K1 Soziale Ungleichheit K1 Migration K1 Mehrsprachigkeit K1 Professionalität K1 Pädagogisches Handeln K1 Lehrer-Schüler-Interaktion K1 Lehrer-Schüler-Kommunikation K1 Lehramtsstudent K1 Subjekt (Phil) K1 Gespräch K1 Unterrichtsgespräch K1 Fallbeispiel SP 446 OP 451 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.35468/6035-65 DO https://doi.org/10.35468/6035-65 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)