I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Situiertes Lernen im Studium. Didaktische Konzepte und Fall..
TeachingXchange. 5
Schmohl, Tobias
, 2021
Link:
https://doi.org/10.3278/6004731w
RT T1
Situiertes Lernen im Studium. Didaktische Konzepte und Fallbeispiele einer erfahrungsbasierten Hochschullehre
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=FIS_A46136&Exemplar=1&LAN=DE A1 Schmohl, Tobias PB wbv media YR 2021 NO 1 Online-Ressource (282 S.) T3 TeachingXchange. 5 SN 9783763960521 K1 Didaktik K1 Erfahrungslernen K1 Experiment K1 Hochschuldidaktik K1 Hochschullehre K1 Kooperatives Lernen K1 Open Access K1 Projektlernen K1 Selbst gesteuertes Lernen K1 Studium K1 Lernen K1 Lernsituation K1 Interdisziplinarität K1 Forschung K1 Erfahrungsorientiertes Lernen K1 Paradigmenwechsel K1 Kontext K1 Hochschulbildung K1 Lernkonzept K1 Digitalisierung K1 Hochschule K1 Kultur K1 Organisation K1 E-Learning K1 Virtuelle Hochschule K1 Internationalisierung K1 Inklusion K1 Lehrerbildung K1 Kompetenzorientierung K1 Lehrerausbildung K1 Lehramtsstudiengang K1 Normalisierung K1 Prozesstheorie K1 Studiengang K1 Gesundheitsberuf K1 Lehr-Lern-Prozess K1 Strategie K1 Digitale Medien K1 Beschäftigungsfähigkeit K1 Motivation K1 Kooperation K1 Learning by Doing K1 Simulation K1 Filmproduktion K1 Virtuelle Realität K1 Berufsentwicklung K1 Virtuelle Arbeitswelt K1 Berufseintritt K1 Medienberuf K1 Projektorientiertes Lernen K1 Handlungskompetenz K1 Berufliche Kompetenz K1 Kybernetisches Modell K1 Soziale Interaktion K1 Projektstudium K1 Klimawandel K1 Video K1 Mediation K1 Konfliktlösung K1 Wissenschaftliches Arbeiten K1 Schreibkompetenz K1 Intertextualität K1 LEGO K1 Spielerisches Lernen K1 Wissenschaftliches Schreiben K1 Methode K1 Praxisbezug K1 Berufsorientierung K1 Studienanfang K1 Projektwoche K1 Aktivierung K1 Lernstand K1 Lernstandserhebung K1 Engagement K1 Gemeinwesen K1 Partizipation K1 Spielraum K1 Soziale Verantwortung K1 Student K1 Design K1 Gestaltung K1 Workshop K1 Selbstständiges Lernen K1 Kompetenz K1 Programmierung K1 Einflussfaktor K1 Korrelation K1 Programmiersprache K1 Informationstechnologie K1 Coaching K1 Reflexion (Phil) K1 Irritation K1 Mentoring K1 Lerngruppe K1 Selbststudium K1 Tutorium K1 Peer Group K1 Lernbegleitung K1 Kollaboration K1 Architektur K1 Augmented Reality K1 Berufsbildung K1 Persönlichkeitsentwicklung K1 Kompetenzerwerb LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.3278/6004731w DO https://doi.org/10.3278/6004731w SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)