I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Heterogenität – Belastung oder pädagogische Herausforderung..:
Wittig, Marietta-Titine Ve
http://edoc.hu-berlin.de/18452/17830. , 2015
Link:
http://edoc.hu-berlin.de/18452/17830
RT Journal T1
Heterogenität – Belastung oder pädagogische Herausforderung? ; Eine Untersuchung von Lehrertypen an staatlichen Berliner Berufsschulen im Berufsfeld Wirtschaft und Verwaltung in Bezug auf den Umgang mit Schülervarianzen
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=base-fthuberlin:oai:edoc.hu-berlin.de:18452_17830&Exemplar=1&LAN=DE A1 Wittig, Marietta-Titine Ve PB Humboldt-Universität zu Berlin, Kultur-, Sozial- und Bildungswissenschaftliche Fakultät YR 2015 K1 Belastungsempfinden und subjektive Theorien von Lehrkräften an beruflichen Schulen K1 Handlungsempfehlungen und Checkliste für Umgang mit Heterogenität K1 Kritische Betrachtung der inneren Differenzierung K1 Beschreibung von Heterogenitätsmerkmalen von Schülern K1 Empirische Untersuchungen mittels Leitfadeninterviews K1 Feelings of stress and subjective theories of vocational school teachers K1 Recommendations and checklist for accommodating heterogeneity K1 Critical attention of differentiation K1 Description of student heterogeneity features K1 Empirical studies using guided interviews K1 370 Bildung und Erziehung K1 22 Erziehung K1 Bildung K1 Unterricht K1 ddc:370 JF http://edoc.hu-berlin.de/18452/17830 LK http://edoc.hu-berlin.de/18452/17830 DO http://edoc.hu-berlin.de/18452/17830 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)