I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbeda..:
Crede, Julia
;
Wirthwein, Linda
;
Steinmayr, Ricarda
.
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie. 33 (2019) 3-4 - p. 207-221 , 2019
Link:
https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000244
RT Journal T1
Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf im Bereich emotionale und soziale Entwicklung und ihre Peers im inklusiven Unterricht: Unterschiede in sozialer Partizipation, Schuleinstellung und schulischem Selbstkonzept
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=hogrefe-10.1024_1010-0652_a000244&Exemplar=1&LAN=DE A1 Crede, Julia A1 Wirthwein, Linda A1 Steinmayr, Ricarda A1 Bergold, Sebastian PB Hogrefe AG YR 2019 SN 1664-2910 SN 1010-0652 K1 Inklusion K1 Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf K1 emotionale und soziale Entwicklung K1 soziale Partizipation K1 Schuleinstellung K1 schulisches Selbstkonzept K1 inclusion K1 students with special educational needs K1 emotional and social development K1 social participation K1 attitude towards school K1 academic self-concept JF Zeitschrift für Pädagogische Psychologie VO 33 IS 3-4 SP 207 OP 221 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000244 DO https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000244 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)