I agree that this site is using cookies. You can find further informations
here
.
X
Login
Merkliste (
0
)
Home
About us
Home About us
Our history
Profile
Press & public relations
Friends
The library in figures
Exhibitions
Projects
Training, internships, careers
Films
Services & Information
Home Services & Information
Lending and interlibrary loans
Returns and renewals
Training and library tours
My Account
Library cards
New to the library?
Download Information
Opening hours
Learning spaces
PC, WLAN, copy, scan and print
Catalogs and collections
Home Catalogs and Collections
Rare books and manuscripts
Digital collections
Subject Areas
Our sites
Home Our sites
Central Library
Law Library (Juridicum)
BB Business and Economics (BB11)
BB Physics and Electrical Engineering
TB Engineering and Social Sciences
TB Economics and Nautical Sciences
TB Music
TB Art & Design
TB Bremerhaven
Contact the library
Home Contact the library
Staff Directory
Open access & publishing
Home Open access & publishing
Reference management: Citavi & RefWorks
Publishing documents
Open Access in Bremen
zur Desktop-Version
Toggle navigation
Merkliste
1 Ergebnisse
1
Plädoyer für die Weiterentwicklung der Dokumentarischen Met..:
Asbrand, Barbara
;
Martens, Matthias
;
Nohl, Arnd-Michael
...
Jahrbuch Dokumentarische Methode. Heft 2-3/2020. , 2020
Link:
https://doi.org/10.21241/ssoar.70915
RT Journal T1
Plädoyer für die Weiterentwicklung der Dokumentarischen Methode: Replik auf die Replik von Tanja Sturm: (Kategoriale) Beschreibung der Bearbeitung notorischer Diskrepanz kommunikativen und konjunktiven Wissens im Kontext performativer Performanz von Interaktionen in Organisationen: eine Replik zum Beitrag von Barbara Asbrand, Matthias Martens und Arnd-Michael Nohl
UL https://suche.suub.uni-bremen.de/peid=ssoar-oai:gesis.izsoz.de:document_70915&Exemplar=1&LAN=DE A1 Asbrand, Barbara A1 Martens, Matthias A1 Nohl, Arnd-Michael A1 Amling, Steffen A1 Geimer, Alexander A1 Rundel, Stefan A1 Thomsen, Sarah YR 2020 K1 kommunikatives Wissen K1 Rollenasymmetrie K1 pädagogische Interaktionen K1 Kompelementarität K1 Konversationsanalyse K1 Dokumentarische Methode K1 Interaktionsorganisation K1 Wissen K1 Rollenverteilung K1 Interaktion K1 Erziehung K1 Unterricht K1 Unterrichtsforschung K1 Intersektionalität K1 pädagogische Faktoren K1 Habitus K1 Praxeologie K1 Wissenssoziologie K1 knowledge K1 role distribution K1 interaction K1 education K1 teaching K1 teaching research K1 intersectionality K1 pedagogical factors K1 habits K1 praxeology K1 sociology of knowledge JF Jahrbuch Dokumentarische Methode. Heft 2-3/2020 SP 341 OP 348 LK http://dx.doi.org/https://doi.org/10.21241/ssoar.70915 DO https://doi.org/10.21241/ssoar.70915 SF ELIB - SuUB Bremen
Export
RefWorks (nur Desktop-Version!)
Flow
(Zuerst in
Flow
einloggen, dann importieren)